Postupy CACIO
1. Rozesílání pozvánek na akce CACIO (standardní formát)
Pozvánka | Obsah | Doba rozesílání |
První pozvánka ? |
|
8 týdnů před konáním akce |
Druhá pozvánka ? |
|
5 týdnů před konáním akce |
Třetí pozvánka ? |
|
1 týden před konáním akce |
2. Přijímání nových členů CACIO
Co dělat? | Do kdy? |
Zaslat potvrzení o obdržení registrační karty a čestného prohlášení, spolu s informace o dalším postupu, a kdy mohou očekávat další informace o přijetí |
Do dvou dnů po obdržení reg. karty a čestného prohlášení |
Zařadit zájemce o členství do seznamu uchazečů, připojit do databáze CACIO |
Do dvou dnů po obdržení reg. karty a čestného prohlášení |
Řídící výbor se vyjádří k přijetí nových členů a svůj názor zašle tajemníkovi sekretariátu |
Do týdne po obdržení reg. karty a čestného prohlášení |
Rozeslat e-mail, aby se členové CACIO vyjádřili k přijetí nových členů |
Každý měsíc ? 10. den v měsíci |
Zpracovat výsledky hlasování a zaslat je e-mailem členům řídícího výboru |
Poslední týden v měsíci |
Řídící výbor se vyjádří k přijetí nových členů a svůj názor zašle tajemníkovi sekretariátu |
Do jednoho týdne od přijetí výsledků hlasování |
Oznámit e-mailem nebo faxem zájemcům o členství zda byli přijati za členy CACIO |
Do dvou dnů od vyjádření všech členů řídícího výboru |